Panaszkezelés

Ügyfeleink elégedettsége kiemelten fontos társaságunk számára. A magas minőségű szolgáltatási színvonal biztosítása érdekében minőségirányítási rendszerünk az ISO 9001:20015 szabvány tanúsítványával rendelkezik. Ha szolgáltatásunk minőségével kapcsolatban kifogása merül fel, az alábbi lehetőségekkel élhet. 

Panaszát egy egyszerűsített űrlap kitöltésével is bejelentheti hozzánk ITT.

Panaszkezeléssel kapcsolatos nyomtatványainkat az alábbi linkeken éri el:

  • Panaszkezelési szabályzat
  • Meghatalmazás panasz képviselethez
  • Fogyasztói panasz űrlap - Posta Biztosító
  • Fogyasztói panasz űrlap - Magyar Nemzeti Bank
  • Fogyasztói panasz űrlap - Pénzügyi Felügyelet 
  • Fogyasztói kérelem űrlap - Pénzügyi Békéltető Testület
  •